ΤύποςAρχείο ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
1. Βασικές Έννοιες στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν  2.56 MB11/11/20
10. Στρατηγικές, εργαλεία και μετρικές marketing 1.88 MB16/12/20
11. Κοινωνικό Marketing  3.61 MB26/12/20
12. Εν κινήσει Marketing. Ζητήματα ΚτΠ. Προς την ηλεκτρονική ολοκλήρωση. 1.21 MB16/1/21
13. Επιχειρηματικότητα: από την ιδέα, στην χρηματοδότηση, στην υλοποίηση  14.4 MB21/1/21
2. Επιχειρηματικά μοντέλα  
σελ. 152-205
17.98 MB11/11/20
3. Επιχειρηματικά μοντέλα ηλεκτρονικού εμπορίου  1.16 MB11/11/20
4. Ανταγωνισμός - Αγορά - Αλυσίδα Αξίας - Στρατηγική - Ψηφιακή Ανατροπή  2.33 MB11/11/20
5. Το τεχνολογικό υπόβαθρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν  2.23 MB11/12/20
6. Από την ιδέα στην αγορά: χρηματοδότηση, κοινό-στόχος, ανταγωνισμός, περιεχόμενο  662.34 KB5/12/20
7. SWOT Analysis, χάρτης παρουσίας στο διαδίκτυο, κατασκευή, επιλογή υλικού-λογισμικού, επιτυχία - αποτυχία site  2.25 MB11/12/20
8. Ασφάλεια και συστήματα πληρωμών στο ηλεκτρονικό εμπόριο  2.21 MB5/12/20
9α. Εισαγωγικές έννοιες στο Marketing  2.62 MB5/12/20
9β. Βασικές έννοιες στο ηλεκτρονικό marketing 1020.61 KB13/12/20
Εισαγωγή 670.4 KB11/11/20