Θεμελιώδη στοιχεία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και ηλεκτρονικού Επιχειρείν

Επιχειρηματικό και καταναλωτικό μοντέλο. Δομές καναλιών της αγοράς. Τύποι διαδικτυακών μεσαζόντων. Μοντέλα πολυκαναλικών αγορών. Η σημασία των μηχανών αναζήτησης. Οι εταιρείες "dot-com". Οι ηλεκτρονικές αγορές (e-marketplaces). Οι ηλεκτρονικές προμήθειες (e-procurement). Οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες (e-auctions). Το ηλεκτρονικό εμπορικό κέντρο (e-mall). Ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Ηλεκτρονικός Οδηγός Επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Επιχειρησιακά Συστήματα Ενδο-επιχειρησιακού Σχεδιασμού (ERP). Ηλεκτρονική διαχείριση πελατών (e-CRM). Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικών καταστημάτων (6 πρωταρχικές διαστάσεις δημιουργίας εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τα κριτήρια της ετήσιας έκθεσης ELTRUN).

Εκτιμώμενη διάρκεια 2 διδακτικές εβδομάδες.