Βασικές έννοιες στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν

Ευκαιρίες και κίνδυνοι στην ψηφιακή εποχή. Διαφορά ηλεκτρονικού εμπορίου και ηλεκτρονικού επιχειρείν. Επιχειρηματικά ή καταναλωτικά μοντέλα. Μοχλοί και εμπόδια ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιχειρήσεις Β2Β, B2C και C2C. Η έννοια της εφοδιαστικής αλυσίδας. Στάδια Υιοθέτησης Ηλεκτρονικού Επιχειρείν από τις Επιχειρήσεις. Ιστορικη αναδρομή: invention (1995-2000), consolidation (2001-2006)), re-invention (2007-2020).

Εκτιμώμενη διάρκεια 2 διδακτικές εβδομάδες.