ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΙ (TS216)

Ενότητες

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

(GR)

1. Σταθμοί της Υποκριτικής στον κινηματογράφο και το θέατρο (Α’μισό του 20ου αιώνα)

2. Σταθμοί της Υποκριτικής στον κινηματογράφο και το θέατρο (Β’μισό του 20ου αιώνα)

3. Σταθμοί της Υποκριτικής στον κινηματογράφο και το θέατρο (Σύγχρονες τάσεις.)

4. Αποδόμηση του κειμένου σε λέξεις. Προσέγγιση της λέξης μέσω των αισθήσεων: ακοή, γεύση.

5. Σύνθεση σε φράσεις: υπονόμευση της συμβατικής στίξης και αναζήτηση ρυθμών. Άσκηση πάνω στην έννοια της αμφιβολίας για το κείμενο.

6. Απεύθυνση του κειμένου στον συμπάικτη: έμφαση στη διαδικασία μεταφοράς νοήματος και όχι συναισθημάτων. Ασκήσεις επικοινωνίας.

7. Ασκήσεις κατανόησης του κειμένου μέσω της επικοινωνίας.

8. Απεύθυνση και σχέση με το χώρο. Εγγύτητα και απόσταση Η ανάγκη της απεύθυνσης και η ενεργοποίηση των συναισθημάτων.

9. Ασκήσεις προετοιμασίας του σώματος για την “είσοδό” του ηθοποιού στην πρόβα. Έμφαση στο διαχωρισμό των εννοιών ζέσταμα και training (άσκηση/προπόνηση).

10. Θεωρητική διδασκαλία πάνω σε προβλήματα εκφοράς του λόγου στην τέχνη της υποκριτικής.

11. Ασκήσεις μετατόπισης της ενέργειας: η απεύθυνση του λόγου συνδυάζεται με συνθήκες σωματικής δυσκολίας. Η μετατόπιση της ενέργειας ως παράγοντας ενεργοποίησης συναισθημάτων.

12. Ασκήσεις μετατόπισης της ενέργειας: η απεύθυνση του λόγου συνδυάζεται με συνθήκες σωματικής δυσκολίας. Η μετατόπιση της ενέργειας ως παράγοντας ενεργοποίησης συναισθημάτων.

13. Ασκήσεις μετατόπισης της ενέργειας: η απεύθυνση του λόγου συνδυάζεται με συνθήκες σωματικής δυσκολίας. Η μετατόπιση της ενέργειας ως παράγοντας ενεργοποίησης συναισθημάτων.

 

(ENG)

 

1. Main acting approaches in Cinema and Theater (First Half of the 20th Century)

2. Main acting approaches in Cinema and Theater (Second Half of the 20th Century)

3. Acting in Cinema and Theater (Contemporary Trends.)

4. Decomposition of theatrical text into words. Approaching the word through the senses: hearing, taste.

5. Phrase synthesis: undermining conventional punctuation and searching for rhythms. Exercise on the concept of "doubt" about the text.

6. Addressing the text to: emphasis on the process of conveying meaning and not emotions. Communication exercises.

7. Text comprehension exercises through communication.

8. Address and relationship with the space. Proximity and distance The need to address and activate emotions.

9. Exercises to prepare the body for the "entry" of the actor in the rehearsal. Emphasis on the separation of the concepts warm-up and training (exercise / training).

10. Theoretical teaching on speech problems in the art of acting.

11. Energy shift exercises: speech directing is combined with conditions of physical difficulty. The shift of energy as a factor of activation of emotions.