Αγαπητοί φοιτητές/τριες καλησπέρα σας!
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά !
Εύχομαι υγεία, αγάπη και πρόοδο σε όλους/όλες σας!
Ήθελα να σας ενημερώσω για μια συνεργατική εργασία που πρέπει να πραγματοποιήσετε εφόσον έχετε ολοκληρώσει όλες τις προηγούμενες..
Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια παιδική ιστορία σχετικά με τις παραδόσεις του Πάσχα συνεργατικά. Για το σκοπό αυτό έχετε χωριστεί σε διεθνείς ομάδες. Μπορείτε να δείτε σε ποια ομάδα ανήκετε εδώ : https://digipad.app/p/1133749/339ad7261d41f
Η κάθε ομάδα έχει αναλάβει ένα task.. Ακολουθούν οι οδηγίες για το τι χρειάζεται να κάνει η κάθε ομάδα (δείτε πρώτα σε ποια ομάδα ανήκετε ώστε να μάθετε σε τι θα χρειαστεί να δουλέψετε):
Οδηγίες
Δομή Ιστορίας και Ανάθεση Ομάδων:
- Τίτλος & Εξώφυλλο
Ομάδες: 1 & 2
Εργασία: Δημιουργήστε έναν ελκυστικό τίτλο και σχεδιάστε την εικόνα του εξωφύλλου(εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν : https://www.canva.com/ κ.α) - Εισαγωγή
Ομάδες: 3 & 4
Εργασία: Παρουσιάστε τους βασικούς χαρακτήρες, το σκηνικό και την αρχική ατμόσφαιρα του Πάσχα. - Γεγονός που πυροδοτεί την ιστορία
Ομάδες: 5 & 6
Εργασία: Παρουσιάστε το γεγονός που δίνει ώθηση στην ιστορία, όπως ένα χαμένο πασχαλινό αυγό ή μια διακοπή παράδοσης. - Κορύφωση της δράσης – Μέρος 1ο
Ομάδες: 7 & 8
Εργασία: Περιγράψτε τις αρχικές προσπάθειες των χαρακτήρων να επιλύσουν το πρόβλημα, αναδεικνύοντας πολιτιστικά στοιχεία και από τις δύο περιοχές. - Κορύφωση της δράσης – Μέρος 2ο
Ομάδες: 9 & 10
Εργασία: Συνεχίστε την ανάπτυξη των προκλήσεων και των αντιδράσεων των χαρακτήρων, ενσωματώνοντας επιπλέον πασχαλινές παραδόσεις. - Κορύφωση
Ομάδες: 11 & 12
Εργασία: Απεικονίστε το σημείο καμπής της ιστορίας όπου η βασική σύγκρουση φτάνει στο αποκορύφωμά της. - Πτώση της δράσης
Ομάδες: 13 & 14
Εργασία: Δείξτε τις συνέπειες της κορύφωσης και την αρχή της επίλυσης της σύγκρουσης. - Λύση
Ομάδες: 15 & 16
Εργασία: Ολοκληρώστε την ιστορία με την αποκατάσταση της αρμονίας και τον εορτασμό των πασχαλινών παραδόσεων. - Ανάδειξη Πολιτιστικής Ανταλλαγής
Ομάδες: 17 & 18
Εργασία: Δημιουργήστε ένα τμήμα όπου οι χαρακτήρες και από τις δύο κουλτούρες μοιράζονται και μαθαίνουν τις πασχαλινές παραδόσεις τους. - Ηθικό Δίδαγμα
Ομάδες: 19 & 20
Εργασία: Διατυπώστε το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας, δίνοντας έμφαση σε θέματα όπως η ενότητα, η κατανόηση και η πολιτιστική εκτίμηση. - Εικονογραφήσεις
Ομάδες: 21 & 22
Εργασία: Δημιουργήστε εικονογραφήσεις για βασικές σκηνές της ιστορίας (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε το https://www.canva.com/ είτε https://www.toonytool.com/ είτε οποιοδήποτε AI tool βρείτε για τη δημιουργία εικόνων (σας παραθέτω μερικά : https://sketch.metademolab.com/, https://stablediffusionweb.com/#ai-image-generator, https://www.craiyon.com/, https://clipdrop.co/, https://creator.nightcafe.studio/ κ.α) - Γλωσσάρι Όρων
Ομάδες: 23 & 24
Εργασία: Δημιουργήστε ένα γλωσσάρι που θα εξηγεί πασχαλινές λέξεις και παραδόσεις από τις περιοχές που αναφέρονται στην ιστορία
(τους σχετικούς όρους που θα βρείτε μπορείτε να τους ανεβάζετε εδώ : https://digipad.app/p/1169461/dc9174dae4004)
- Διαδραστικές Δραστηριότητες
Ομάδες: 25 & 28
Εργασία: Σχεδιάστε διασκεδαστικές δραστηριότητες για παιδιά σχετικές με την ιστορία, όπως:
- Απλά παζλ ή παιχνίδια που ενισχύουν τα θέματα της ιστορίας, π.χ., στο Jigsaw Planet
https://www.jigsawplanet.com/, ή https://learningapps.org/ ή https://create.kahoot.it/ (για κουίζ) ή https://quizizz.com/?lng=en - ή https://genially.com/ ή https://wordwall.net/( ειδικά όσοι ανήκετε σε αυτή την ομάδα επικοινωνήστε μαζί μου να συζητήσουμε τις ιδέες σας ή και να συναντηθούμε διαδικτυακά να σας βοηθήσω να φτιάξετε τέτοιες δραστηριότητες)
Η ιστορία που θα φτιάξετε θα ανέβει εδώ :
Εναλλακτικά μπορείτε να μου στέλνετε το υλικό που θα ετοιμάζετε να το κάνω εγώ (με mail γράφοντας ως θέμα : Συνεργατική Ιστορία_όνομά σας).
Όλοι οι φοιτητές/τριες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου να σας δώσω οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειάζεστε..να σας προτείνω εργαλεία που θα σας διευκολύνουν πολύ τη δουλειά σας..οπότε μη διστάσετε γιατί θα χρειαστώ τη συνεργασία σας ώστε να ολοκληρώσουμε την συγκεκριμένη δραστηριότητα το συντομότερο..Εφόσον μου το ζητήσετε μπορούμε να κανονίσουμε και μια συνάντηση (είτε διαδικτυακή είτε και δια ζώσης) μόνο με τα άτομα της ομάδας σας ώστε να σας εξηγήσω και να σας βοηθήσω να προχωρήσετε..
- Μια άλλη εργασία που πρέπει να κάνετε είτε ατομικά είτε σε συνεργασία μεταξύ σας(συνεργάζεστε για αυτή την εργασία με όποιον θέλετε) είναι να δημιουργήστε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που να απευθύνονται σε παιδιά για την προετοιμασία των πασχαλινών εορτών (π.χ. κάρτες, τραγούδια, χειροτεχνίες)..σας επισυνάπτω κάποιες φωτογραφίες(παραδείγματα) από τους Ιταλούς συμφοιτητές σας :
Το υλικό που θα ετοιμάσετε, ανεβάστε το στο twinboard στην σελίδα του twinspace εδώ : https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/etwinning-iteeaster-traditions-around-world-cultural-journey-future-teachers/twinspace/pages/easter-educational-activities
(εναλλακτικά στείλτε το σε μένα με mail γράφοντας ως θέμα : Easter Educational Activities_όνομά σας και θα το ανεβάσω εγώ )
- Τέλος μας ζητήθηκε να φτιάξουμε ένα κουίζ για το esafety και ένα για το netiquette (συνεργατικά).
Εδώ προσθέστε για το κουίζ του esafety πιθανές ερωτήσεις που θα θέλατε να περιέχονται στου κουίζ με τις σωστές αλλά και τις λανθασμένες απαντήσεις :
(δείτε τι έχουν ήδη προσθέσει άλλοι φοιτητές να πάρετε ιδέες και χρησιμοποιήστε και το chat gpd ή gemini ή οτιδήποτε σχετικό για βοήθεια)
Eδώ προσθέστε για το κουίζ του netiquette τις πιθανές ερωτήσεις που θα θέλατε να περιέχει με τις πιθανές απαντήσεις τους (σωστές και λανθασμένες):
(δείτε τι έχουν ήδη προσθέσει άλλοι φοιτητές να πάρετε ιδέες και χρησιμοποιήστε και το chat gpd ή gemini ή οτιδήποτε σχετικό για βοήθεια)
Για οτιδήποτε με ρωτάτε..
Θα χαρώ να σας βοηθήσω σε όλα τα παραπάνω..
Καλή αρχή !
Με εκτίμηση,
Γεωργία Μουσελίμη,
Πρεσβευτής ΙΤΕ etwinning