ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ Ι (03ZX001)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΕΟΝΤΑΡΗΣ
Το μάθημα Υποκριτική Ι δίνει έμφαση στην πρακτική καλλιτεχνική εξάσκηση. Απευθύνεται στους φοιτητές /τριες της κατεύθυνσης Σκηνοθεσίας. Στόχος του μαθήματος ως προς τη θεωρητική του διάσταση, είναι η εξάσκηση στη διαχείριση κειμένων επί σκηνής με έμφαση στις εξής κατευθύνσεις: επεξεργασία της λέξης, ως ελάχιστης νοηματικής μονάδας του κειμένου, διαχείριση της ηχητικής και ρυθμικής αξίας λέξεων και φράσεων, στίξη, απεύθυνση, κατανόηση νοηματικών επιπέδων. Τελικός στόχος, στο τέλος των μαθημάτων, οι φοιτητές να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν το κείμενο ως εύπλαστο υλικό σκηνικής έκφρασης. Σε αυτό το μάθημα οι φοιτητές/τριες εξασκούνται πάνω σε μη θεατρικά κείμενα. Η μέθοδος των «Λεκτικών δράσεων» που ακολουθείται είναι πρωτότυπη, δοκιμάζεται και εμπλουτίζεται από το 2005 μέχρι σήμερα σε συνεργασία τόσο με επαγγελματίες ηθοποιούς όσο και με σπουδαστές του Τμήματος Θεάτρου του ΑΠΘ (μέχρι το 2011) και του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΠΑ.ΠΕΛ. (μετά το 2011). Τέλος δίνεται έμφαση στην δημιουργία και ανάπτυξη ομαδικών σκηνικών δράσεων με εργαλείο αναφοράς την μέθοδο Viewpoints.
Τελικός στόχος, στο τέλος των μαθημάτων, οι φοιτητές να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν το κείμενο και τον σκηνικό χώρο ως όχημα επικοινωνίας με τον συμπαίκτη τους. Στα δύο πρώτα στάδια η έμφαση δίνεται στην τεχνική. Στα υπόλοιπα τρία, στην ποιότητα της επικοινωνίας.
ΛιγότεραΤο μάθημα Υποκριτική Ι δίνει έμφαση στην πρακτική καλλιτεχνική εξάσκηση. Απευθύνεται στους φοιτητές /τριες της κατεύθυνσης Σκηνοθεσίας. Στόχος του μαθήματος ως προς τη θεωρητική του διάσταση, είναι η εξάσκηση στη διαχείριση κειμένων επί σκηνής με έμφαση στις εξής κατευθύνσεις: επεξεργασία της λέξης, ως ελάχιστης νοηματικής μονάδας του κειμένου, διαχείριση της ηχητικής και ρυθμικής αξίας λέξεων και φράσεων, στίξη, απεύθυνση, κατανόηση νοηματικών επιπέδων. Τελικός στόχος, στο τέλος των μαθημάτων, οι φοιτητές να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν το κείμενο ως εύπλαστο υλικό σκηνικής έκφρασης. Σε αυτό το μάθημα οι φοιτητές/τριες εξασκούνται πάνω σε μη θεατρικά κείμενα. Η μέθοδος των «Λεκτικών δράσεων» που ακολουθείται είναι πρωτότυπη, δοκιμάζεται και εμπλουτίζεται από το 2005 μέχρι σήμερα σε συνεργασία τόσο με επαγγελματίες ηθοποιούς όσο και με σπουδαστές του Τμήματος Θεάτρου του ΑΠΘ (μέχρι το 2011) και του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΠΑ.ΠΕΛ. (μετά το 2011). Τέλος δίνεται έμφαση στην δημ
Το μάθημα Υποκριτική Ι δίνει έμφαση στην πρακτική καλλιτεχνική εξάσκηση. Απευθύνεται στους φοιτητές /τριες της κατεύθυνσης Σκηνοθεσίας. Στόχος του μαθήματος ως προς τη θεωρητική του διάσταση, είναι η εξάσκηση στη διαχείριση κειμένων επί σκηνής με έμφαση στις εξής κατευθύνσεις: επεξεργασία της λέξης, ως ελάχιστης νοηματικής μονάδας του κειμένου, διαχείριση της ηχητικής και ρυθμικής αξίας λέξεων και φράσεων, στίξη, απεύθυνση, κατανόηση νοηματικών επιπέδων. Τελικός στόχος, στο τέλος των μαθημάτων, οι φοιτητές να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν το κείμενο ως εύπλαστο υλικό σκηνικής έκφρασης. Σε αυτό το μάθημα οι φοιτητές/τριες εξασκούνται πάνω σε μη θεατρικά κείμενα. Η μέθοδος των «Λεκτικών δράσεων» που ακολουθείται είναι πρωτότυπη, δοκιμάζεται και εμπλουτίζεται από το 2005 μέχρι σήμερα σε συνεργασία τόσο με επαγγελματίες ηθοποιούς όσο και με σπουδαστές του Τμήματος Θεάτρου του ΑΠΘ (μέχρι το 2011) και του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΠΑ.ΠΕΛ. (μετά το 2011). Τέλος δίνεται έμφαση στην δημ
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||