Θεωρία και πράξη της διδακτικής του θεάτρου στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (TS144)
tsiaras asterios
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:34ΥΕ089 • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ECTS): 5 • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ: Υποχρεωτικό Μάθημα • ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινο Εξάμηνο (Β) • ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας, Αναπληρωτής Καθηγητής • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, διάλογος, διάλεξη, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια • ΕΞΕΤΑΣΗ : Γραπτή εξέταση – Βιωματικά εργαστήρια • ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνική • ΣΚΟΠΟΣ: Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές/τριες στις βασικές έννοιες και τις τεχνικές της διδασκαλίας της Θεατρικής Αγωγής στην εκπαίδευση. Μέσα από τη διδακτική του μαθήματος αναμένεται να επιτευχθεί η κατανόηση του περιεχομένου, της δομής και της σκοποθετικής του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην κατανόηση της στοχοθεσίας, της μεθοδολογίας και των τεχνικών της διδακτικής του θεάτρου στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης. • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: -Η διδακτική της Θεατρικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο: Μαθησιακοί στόχοι, αναμενόμενα αποτελέσματα, διδακτικό υλικό και αξιολόγηση της διδασκαλίας της Θεατρικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο. -Η διδακτική της Θεατρικής Αγωγής στο Δημοτικό σχολείο: Μαθησιακοί στόχοι, αναμενόμενα αποτελέσματα, διδακτικό υλικό και αξιολόγηση της διδασκαλίας της Θεατρικής Αγωγής στο Δημοτικό σχολείο. -Η διδακτική του θεάτρου στο Γυμνάσιο: Μαθησιακοί στόχοι, αναμενόμενα αποτελέσματα, διδακτικό υλικό και αξιολόγηση της διδασκαλίας της Θεατρικής Αγωγής στο Γυμνάσιο. -Η διδακτική του θεάτρου στο Ενιαίο Λύκειο: Μαθησιακοί στόχοι, αναμενόμενα αποτελέσματα, διδακτικό υλικό και αξιολόγηση της διδασκαλίας της Θεατρικής Αγωγής στο Γυμνάσιο. -Εργαστήρια πρακτικής κατάρτισης στη διδακτική του θεάτρου. -Υποδειγματικές διδασκαλίες των φοιτητών σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
ΛιγότεραΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:34ΥΕ089 • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ECTS): 5 • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ: Υποχρεωτικό Μάθημα • ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινο Εξάμηνο (Β) • ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας, Αναπληρωτής Καθηγητής • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, διάλογος, διάλεξη, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια • ΕΞΕΤΑΣΗ : Γραπτή εξέταση – Βιωματικά εργαστήρια • ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνική • ΣΚΟΠΟΣ: Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές/τριες στις βασικές έννοιες και τις τεχνικές της διδασκαλίας της Θεατρικής Αγωγής στην εκπαίδευση. Μέσα από τη διδακτική του μαθήματος αναμένεται να επιτευχθεί η κατανόηση του περιεχομένου, της δομής και της σκοποθετικής του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην κατανόηση της στοχοθεσίας, της μεθοδολογίας και των τεχνικών της διδακτικής του θεάτρου στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης. • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: -Η διδακτική της Θεατρικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο: Μαθησιακοί στόχοι, αναμενόμενα απο
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:34ΥΕ089 • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ECTS): 5 • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ: Υποχρεωτικό Μάθημα • ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινο Εξάμηνο (Β) • ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας, Αναπληρωτής Καθηγητής • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, διάλογος, διάλεξη, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια • ΕΞΕΤΑΣΗ : Γραπτή εξέταση – Βιωματικά εργαστήρια • ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνική • ΣΚΟΠΟΣ: Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές/τριες στις βασικές έννοιες και τις τεχνικές της διδασκαλίας της Θεατρικής Αγωγής στην εκπαίδευση. Μέσα από τη διδακτική του μαθήματος αναμένεται να επιτευχθεί η κατανόηση του περιεχομένου, της δομής και της σκοποθετικής του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην κατανόηση της στοχοθεσίας, της μεθοδολογίας και των τεχνικών της διδακτικής του θεάτρου στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης. • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: -Η διδακτική της Θεατρικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο: Μαθησιακοί στόχοι, αναμενόμενα απο