Παιδαγωγική του Θεάτρου IΙI: Η Αναπτυξιακή Διάσταση της Διδακτικής του Θεάτρου στην Εκπαίδευση (TS146)
tsiaras asterios
• ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 34ΕX034 • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ECTS): 4 • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ: Υποχρεωτικής επιλογής Μάθημα • ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό (Γ΄) • ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας, Αναπληρωτής Καθηγητής • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, διάλογος, διάλεξη, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια • ΕΞΕΤΑΣΗ : Γραπτή εξέταση • ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνική • ΣΚΟΠΟΣ: Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους μαθητές στις βασικές έννοιες της συμβολής του θεάτρου στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Μέσα από την διδασκαλία του μαθήματος ο φοιτητής θα κατανοήσει το περιεχόμενο, τη δομή και το στόχο της χρήσης του θεάτρου ως μέσου επίλυσης των διαπροσωπικών συγκρούσεων, βελτίωσης της διαπροσωπικής επικοινωνίας και των διαπροσωπικών σχέσεων στα παιδιά της σχολικής και εφηβικής ηλικίας. • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: -Η καλλιέργεια της διαπροσωπικής επικοινωνίας, στα παιδιά της σχολικής και εφηβικής ηλικίας, μέσω του θεάτρου: Η βελτίωση της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας των παιδιών μέσω του θεάτρου -Η συμβολή του θεάτρου στη βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων των παιδιών της σχολικής και της εφηβικής ηλικίας: Η επιρροή της διδακτικής του θεάτρου στους παράγοντες διαμόρφωσης των διαπροσωπικών σχέσεων στη σχολική και εφηβική ηλικία. -Η αντιμετώπιση των διαπροσωπικών συγκρούσεων των παιδιών μέσω του θεάτρου: Η χρήση κατάλληλων θεατρικών τεχνικών για τον χειρισμό των διαπροσωπικών συγκρούσεων στα παιδιά. -Η αυτογνωσία και η καλλιέργεια της ψυχικής υγείας του παιδιού μέσω του θεάτρου: Η χρήση κατάλληλων θεατρικών τεχνικών για την καλλιέργεια της ψυχικής υγείας του παιδιού. -Εργαστήρια πρακτικής κατάρτισης των φοιτητών σε τεχνικές διδακτικής των αναπτυξιακών μορφών του θεάτρου στην εκπαίδευση
Λιγότερα• ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 34ΕX034 • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ECTS): 4 • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ: Υποχρεωτικής επιλογής Μάθημα • ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό (Γ΄) • ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας, Αναπληρωτής Καθηγητής • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, διάλογος, διάλεξη, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια • ΕΞΕΤΑΣΗ : Γραπτή εξέταση • ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνική • ΣΚΟΠΟΣ: Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους μαθητές στις βασικές έννοιες της συμβολής του θεάτρου στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Μέσα από την διδασκαλία του μαθήματος ο φοιτητής θα κατανοήσει το περιεχόμενο, τη δομή και το στόχο της χρήσης του θεάτρου ως μέσου επίλυσης των διαπροσωπικών συγκρούσεων, βελτίωσης της διαπροσωπικής επικοινωνίας και των διαπροσωπικών σχέσεων στα παιδιά της σχολικής και εφηβικής ηλικίας. • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: -Η καλλιέργεια της διαπροσωπικής επικοινωνίας, στα παιδιά της σχολικής και εφηβικής ηλικίας, μέσω του θεάτρου: Η βελτίωση της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας των παιδιών μέσω του θεάτρου -
• ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 34ΕX034 • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ECTS): 4 • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ: Υποχρεωτικής επιλογής Μάθημα • ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό (Γ΄) • ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας, Αναπληρωτής Καθηγητής • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, διάλογος, διάλεξη, βιωματικά θεατρικά εργαστήρια • ΕΞΕΤΑΣΗ : Γραπτή εξέταση • ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνική • ΣΚΟΠΟΣ: Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους μαθητές στις βασικές έννοιες της συμβολής του θεάτρου στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Μέσα από την διδασκαλία του μαθήματος ο φοιτητής θα κατανοήσει το περιεχόμενο, τη δομή και το στόχο της χρήσης του θεάτρου ως μέσου επίλυσης των διαπροσωπικών συγκρούσεων, βελτίωσης της διαπροσωπικής επικοινωνίας και των διαπροσωπικών σχέσεων στα παιδιά της σχολικής και εφηβικής ηλικίας. • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: -Η καλλιέργεια της διαπροσωπικής επικοινωνίας, στα παιδιά της σχολικής και εφηβικής ηλικίας, μέσω του θεάτρου: Η βελτίωση της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας των παιδιών μέσω του θεάτρου -