Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ): Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι (TS297)
Αστέριος Τσιάρας
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-106
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις διάφορες μορφές ερευνητικών σχεδίων της παιδαγωγικής έρευνας με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τη χρήση ποιοτικών και ποσοτικών ερευνητικών μεθόδων κατάλληλων για εφαρμογή στην παιδαγωγική έρευνα με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών σε μεθόδους ανάλυσης ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων της παιδαγωγικής έρευνας με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
- Βιβλιογραφική έρευνα – αποδελτίωση πληροφοριών από διάφορες πηγές (Βιβλία, άρθρα, ιστοσελίδες)
- Εφαρμοσμένη έρευνα - Εκπαιδευτική έρευνα
- Μελέτη, σχεδιασμός, πιλοτική έρευνα με βάση τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση
- Εφαρμογή έρευνας, με βάση τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση, σε εκπαιδευτικό περιβάλλον
ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Διάλεξη, διάλογος, χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας
ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει: α) Γραπτές εργασίες β) Προφορικές ή γραπτές εξετάσεις
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Bordens, K. S., & Abbott, B. B. (2014). Research design and methods: a process approach. New York, NY: McGraw-Hill Education.
Creswell, J. W. (2014). Research design: qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. Thousand Oaks, California: Sage Publications.
Creswell, J. W. (2013). Qualitative inquiry & research design: choosing among five approaches. Thousand Oaks, California: Sage Publications.
Maxwell, J. A. (2013). Qualitative research design: an interactive approach. Thousand Oaks, California: Sage Publications
Salkind, N. J. (2002). Handbook of research design and social measurement. London : Sage.
Λιγότερα
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-106
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις διάφορες μορφές ερευνητικών σχεδίων της παιδαγωγικής έρευνας με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τη χρήση ποιοτικών και ποσοτικών ερευνητικών μεθόδων κατάλληλων για εφαρμογή στην παιδαγωγική έρευνα με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών σε μεθόδους ανάλυσης ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων της παιδαγωγικής έρευνας με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
- Βιβλιογραφικ
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-106
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις διάφορες μορφές ερευνητικών σχεδίων της παιδαγωγικής έρευνας με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τη χρήση ποιοτικών και ποσοτικών ερευνητικών μεθόδων κατάλληλων για εφαρμογή στην παιδαγωγική έρευνα με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών σε μεθόδους ανάλυσης ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων της παιδαγωγικής έρευνας με βασικό εργαλείο τη Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
- Βιβλιογραφικ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -