Πληροφορική Ι - Επεξεργασία Κειμένου (LITD237)
Soumas Nikos
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΟΥΜΑΣ |
||||
ΕΞΑΜΗΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ |
||||
ΣΧΟΛΗ |
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΛΗΡΟΦ Ι |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α΄ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις και Εργαστηριακές Ασκήσεις στο Εργαστήριο (Εργαστηριακό Μάθημα) |
3 |
2 |
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
Ειδικού υποβάθρου - Ειδίκευσης γενικών γνώσεων και ανάπτυξης δεξιοτήτων |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Δεν υφίστανται |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Όχι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uop.gr/courses/439/ |
||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α · Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με το Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης · Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και το Παράρτημα Β · Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων |
|
Σκοπός του μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων από τους φοιτητές σε προχωρημένο επίπεδο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή επεξεργασίας κειμένου για να δημιουργήσουν έγγραφα που κρίνονται σαν αποτέλεσμα προχωρημένης επεξεργασίας κειμένου. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να εργαστούν αποδοτικά και σε υψηλότερο από το βασικό επίπεδο ικανότητας, να παράγουν υψηλού επιπέδου αποτελέσματα επεξεργασίας κειμένου, πολύπλοκα έντυπα, να μορφοποιούν και να σχεδιάζουν προσφορές που περιλαμβάνουν πίνακες, φόρμες και γραφικά. Επιπλέον, οι φοιτητές μέσα από την εφαρμογή επεξεργασίας κειμένου θα είναι ικανοί να ολοκληρώνουν προχωρημένες λειτουργίες συγχώνευσης αλληλογραφίας, να συγκεντρώνουν, οργανώνουν, και αναλύουν τις πηγές της έρευνας τους (π.χ. βιβλιογραφικές αναφορές, κ.ά.)
|
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Άλλες
|
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών • Αυτόνομη εργασία των φοιτητών • Ομαδική εργασία • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σύντομη Περιγραφή Μαθήματος:
Στο μάθημα θα επιχειρηθεί να γίνει αναλυτική μελέτη των παρακάτω ενοτήτων:
• Επεξεργασία (Κείμενο, Παράγραφοι, Πρότυπα, Ομαδική Επεξεργασία) • Διάταξη (Πρωτεύον Έγγραφο, Πίνακες Περιεχομένων, Ενότητες, Στήλες) • Οργάνωση Εγγράφων • Εισαγωγή αντικειμένων σε Έγγραφα (Πίνακες, Φόρμες, Πλαίσια Κειμένου, Λογιστικά Φύλλα, Εικόνες / Σχήματα, Λεζάντες) • Ειδικά Εργαλεία (Συγχώνευση Αλληλογραφίας) • Διάταξη σελίδας (Εκτυπώσεις, Προετοιμασία Εκτύπωσης) • Αναφορές (Πίνακας Περιεχομένων, Υποσημειώσεις, Σημειώσεις Τέλους, Βιβλιογραφία) • Αναθεώρηση εγγράφων • Προβολή εγγράφων • Zotero και MS-Word για την συγκέντρωση, οργάνωση, και ανάλυση των πηγών της έρευνας τους (π.χ. βιβλιογραφικές αναφορές, πλήρη κείμενα, ιστοσελίδες, εικόνες, κ.α.)
Το μάθημα αναπτύσσεται σε 13 μαθήματα.
Η αρίθμηση αναφέρεται στην αντίστοιχη εβδομάδα του μαθήματος.
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο, διάλεξη, ομαδοσυνεργατική μάθηση στο εργαστήριο. |
||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
• Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση και στην Επικοινωνία με τους φοιτητές (e-mail) • Διδακτικό υλικό μέσω της πλατφόρμας e-Class |
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Για την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος απαιτείται τελικός βαθμός ίσος ή μεγαλύτερος του 5 και υποχρεωτική παρακολούθηση (κατά 80%) των εργαστηριακών μαθημάτων.
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτή εξέταση στο εργαστήριο, μπροστά σε ηλεκτρονικό υπολογιστή:
• Εργαστηριακές Ασκήσεις (10%) • Πρόοδος (30%) • Τελική γραπτή Εξέταση (60%)
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία (πέρα από τις εκτενείς σημειώσεις του διδάσκοντος):
• Norton P.(2005), Εισαγωγή στους Υπολογιστές. Αθήνα: Α. Τζιόλα. • Γλουτίδης Χρ. (2004). ECDL 4 γρήγορα και απλά. Αθήνα: Κλειδάριθμος. • Συλλογικός Τόμος (2006). Cambridge International Diploma in IT Skills (Διεθνές Δίπλωμα Δεξιοτήτων στην Τεχνολογία των Πληροφοριών). Αθήνα: Γκιούρδας Β. Εκδοτική. • Συλλογικός Τόμος (2006). Πιστοποίηση Πληροφορικής για Διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π. 7 σε 1. Αθήνα: Γκιούρδας Β. Εκδοτική. • Ξαρχάκος Κ. - Καρολίδης Δ. (2005), Μαθαίνω εύκολα Microsoft Office 2003. Αθήνα. Άβακα. • Βακαλούδη Α. (2003). Διδάσκοντας και Μαθαίνοντας με τις Νέες Τεχνολογίες Θεωρία και Πράξη, Αθήνα: Πατάκη.
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: • Tο διαδικτυακό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση http://i-teacher.gr/ • Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση http://earthlab.uoi.gr/thete/index.php/thete/issue/archive • Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση http://www.etpe.gr |
Λιγότερα
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΟΥΜΑΣ |
||||
ΕΞΑΜΗΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ |
||||
ΣΧΟΛΗ |
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΛΗΡΟΦ Ι |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α΄ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις και Εργαστηριακές Ασκήσεις στο Εργαστήριο (Εργαστηριακό Μάθημα) |
3 |
2 |
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΟΥΜΑΣ |
||||
ΕΞΑΜΗΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ |
||||
ΣΧΟΛΗ |
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΛΗΡΟΦ Ι |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α΄ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις και Εργαστηριακές Ασκήσεις στο Εργαστήριο (Εργαστηριακό Μάθημα) |
3 |
2 |
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ |
ΓΝΩΣΤΙΚΗΠΕΡΙΟΧΗ |
ΑΝΑΦΟΡΑ |
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΓΝΩΣΗΣ |
|
|||||||
1. Επεξεργασία |
1.1 Κείμενο |
1.1.1 |
Εφαρμογή επιλογών εφέ κειμένου: Διακριτή γραφή, Εκθέτης, Δείκτης, Σκιά κλπ |
|
|||||||
|
|
1.1.2 |
Εφαρμογή εφέ κίνησης στο κείμενο. |
|
|||||||
|
|
1.1.3 |
Χρήση επιλογών αυτόματης διόρθωσης. |
|
|||||||
|
|
1.1.4 |
Εφαρμογή επιλογών αυτόματης μορφοποίησης |
|
|||||||
|
|
1.1.5 |
Χρήση εισαγωγής αυτόματου κειμένου |
|
|||||||
|
|
1.1.6 |
Χρήση επιλογών αναδίπλωσης κειμένου. |
|
|||||||
|
|
1.1.7 |
Χρήση επιλογών κατεύθυνσης/προσανατολισμόυ κειμένου. |
|
|||||||
|
|
1.1.8 |
Χρήση διαθέσιμων επιλογών συλλογής σχεδίασης κειμένου. |
|
|||||||
|
1.2 Παράγραφοι |
1.2.1 |
Χρήση επιλογών σκίασης παραγράφου |
|
|||||||
|
|
1.2.2 |
Χρήση επιλογών περιγράμματος παραγράφου |
|
|||||||
|
|
1.2.3 |
Εφαρμογή στοιχείων ελέγχου χήρας/ορφανής γραμμής σε παραγράφους |
|
|||||||
|
|
1.2.4 |
Δημιουργία νέων στυλ χαρακτήρα ή παραγράφου |
|
|||||||
|
|
1.2.5 |
Τροποποίηση υπαρχόντων στυλ χαρακτήρα ή παραγράφου |
|
|||||||
|
|
1.2.6 |
Χρήση επιλογών διάρθρωσης |
|
|||||||
|
1.3 Πρότυπα |
1.3.1 |
Τροποποίηση βασικής μορφοποίησης και διάταξης σ' ένα Πρότυπο |
|
|||||||
|
|
1.3.2 |
Δημιουργία νέου προτύπου βασισμένου σε ένα υπάρχον Πρότυπο ή Έγγραφο |
||||||||
|
1.4 Ομαδική Επεξεργασία |
1.4.1 |
Προσθήκη και Διαγραφή Σχολίων |
||||||||
|
|
1.4.2 |
Επεξεργασία Σχολίων |
||||||||
|
|
1.4.3 |
Χρήση επιλογών επισήμανσης και μορφοποίησης για παρακολούθηση των αλλαγών σ' ένα έγγραφο |
||||||||
|
|
1.4.4 |
Αποδοχή ή απόρριψη αλλαγών σ' ένα έγγραφο |
||||||||
2. Διάταξη |
2.1 Πρωτεύον Έγγραφο |
2.1.1 |
Δημιουργία νέου πρωτεύοντος (master) εγγράφου |
||||||||
|
|
2.1.2 |
Δημιουργία δευτερεύοντος εγγράφου βασισμένου σε στυλ επικεφαλίδων από ένα πρωτεύον έγγραφο |
||||||||
|
|
2.1.3 |
Προσθήκη ή κατάργηση ενός δευτερεύοντος εγγράφου από ένα πρωτεύον έγγραφο |
||||||||
|
2.2 Πίνακες Περιεχομένων |
2.2.1 |
Δημιουργία Πίνακα Περιεχομένων |
||||||||
|
|
2.2.2 |
Ενημέρωση και τροποποίηση υπάρχοντος πίνακα περιεχομένων |
||||||||
|
|
2.2.3 |
Εφαρμογή επιλογών μορφοποίησης σ' ένα πίνακα περιεχομένων |
||||||||
|
2.3 Ενότητες |
2.3.1 |
Δημιουργία ενοτήτων σ' ένα έγγραφο |
||||||||
|
|
2.3.2 |
Διαγραφή αλλαγών ενότητας σ' ένα έγγραφο |
||||||||
|
2.4 Στήλες |
2.4.1 |
Δημιουργία πολύστηλης διάταξης σ' ένα έγγραφο |
||||||||
|
|
2.4.2 |
Τροποποίηση πολύστηλης διάταξης |
||||||||
|
|
2.4.3 |
Τροποποίηση πλάτους και απόστασης στηλών |
||||||||
|
|
2.4.4 |
Εισαγωγή αλλαγής (διακοπής) στήλης |
||||||||
|
|
2.4.5 |
Διαγραφή αλλαγής (διακοπής) στήλης |
||||||||
3. Οργάνωση Εγγράφων |
3.1 Αναφορές |
3.1.1 |
Προσθήκη και διαγραφή Σελιδοδείκτη |
||||||||
|
|
3.1.2 |
Δημιουργίας και επεξεργασία Ευρετηρίου |
||||||||
|
|
3.1.3 |
Προσθήκη και διαγραφή Παραπομπής |
||||||||
|
3.2 Πεδία |
3.2.1 |
Εισαγωγή πεδίων και εμφάνιση κωδικών πεδίων |
||||||||
|
|
3.2.2 |
Επεξεργασία και ενημέρωση πεδίων |
||||||||
|
|
3.2.3 |
Κλείδωμα και ξεκλείδωμα ενημερώσεων πεδίων |
||||||||
|
|
3.2.4 |
Διαγραφή ενός πεδίου |
||||||||
|
3.3 Υποσημειώσεις/ ΣημειώσειςΤέλους |
3.3.1 |
Δημιουργία υποσημειώσεων και σημειώσεων τέλους εγγράφου |
||||||||
|
|
3.3.2 |
Τροποποίηση υποσημειώσεων και σημειώσεων τέλους |
||||||||
|
|
3.3.3 |
Τροποποίηση μορφοποίησης και θέσης υποσημειώσεων και σημειώσεων τέλους |
||||||||
|
3.4. Προστασία Εγγράφων |
3.4.1 |
Εφαρμογή προστασίας με κωδικό πρόσβασης σ' ένα έγγραφο |
||||||||
|
|
3.4.2 |
Απαλοιφή προστασίας με κωδικό πρόσβασης από ένα έγγραφο |
||||||||
4. Αντικείμενα σεΈγγραφα |
4.1 Πίνακες |
4.1.1 |
Συγχώνευση και διαίρεση κελιών ενός πίνακα |
||||||||
|
|
4.1.2 |
Μετατροπή κειμένου (στηλοθετημένου με χαρακτήρες Tab) σε πίνακα |
|
|||||||
|
|
4.1.3 |
Ταξινόμηση (αύξουσα ή φθίνουσα) των περιεχομένων (αριθμητικών ή κειμένου) ενός πίνακα |
|
|||||||
|
|
4.1.4 |
Υπολογισμός αθροίσματος αριθμητικής λίστας ενός πίνακα |
|
|||||||
|
4.2 Φόρμες |
4.2.1 |
Δημιουργία και επεξεργασία φόρμας |
|
|||||||
|
|
4.2.2 |
Χρήση διαθέσιμων αντικειμένων φόρμας: πλαίσιο κειμένου, πλαίσιο επικύρωσης, πλαίσιο λίστας(επιλογών), κλπ. |
|
|||||||
|
|
4.2.3 |
Διαγραφή αντικειμένων φόρμας |
|
|||||||
|
|
4.2.4 |
Προστασία φόρμας |
|
|||||||
|
4.3 ΠλαίσιαΚειμένου |
4.3.1 |
Δημιουργία και διαγραφή πλαισίων κειμένου |
|
|||||||
|
|
4.3.2 |
Τροποποίηση, μετακίνηση και αλλαγή μεγέθους πλαισίων κειμένου |
|
|||||||
|
|
4.3.3 |
Εφαρμογή επιλογών περιγράμματος και σκίασης σε πλαίσια κειμένου |
|
|||||||
|
|
4.3.4 |
Σύνδεση πλαισίων κειμένου |
|
|||||||
|
4.4 ΛογιστικάΦύλλα |
4.4.1 |
Τροποποίηση φύλλου εργασίας ενσωματωμένου σε έγγραφο |
|
|||||||
|
|
4.4.2 |
Δημιουργία γραφήματος από πίνακα ή αντίγραφο φύλλου εργασίας ενσωματωμένο στο έγγραφο |
|
|||||||
|
|
4.4.3 |
Τροποποίηση μορφοποίησης γραφήματος δημιουργημένου από πίνακα ή αντίγραφο φύλλου εργασίας του εγγράφου |
|
|||||||
|
|
4.4.4 |
Καθορισμός θέσης γραφήματος μέσα στο έγγραφο |
|
|||||||
|
4.5 Εικόνες / Σχήματα |
4.5.1 |
Τροποποίηση πλαισίων εικόνας |
|
|||||||
|
|
4.5.2 |
Σχεδίαση απλού σχήματος με χρήση επιλογών-εργαλείων σχεδίασης |
|
|||||||
|
|
4.5.3 |
Χρήση προκαθορισμένων επιλογών σχημάτων (αυτόματων σχημάτων) |
|
|||||||
|
|
4.5.4 |
Αλλαγή διάταξης (εμπρός-πίσω) σχημάτων μεταξύ τους |
|
|||||||
|
|
4.5.5 |
Αλλαγή διάταξης (εμπρός-πίσω) σχημάτων σε σχέση με το κείμενο |
|
|||||||
|
|
4.5.5 |
Ομαδοποίηση και Κατάργηση ομαδοποίησης προσχεδιασμένων σχημάτων |
|
|||||||
|
|
4.5.7 |
Προσθήκη υδατογραφήματος σε έγγραφο |
|
|||||||
|
4.6 Λεζάντες |
4.6.1 |
Προσθήκη ή ενημέρωση λεζάντας εικόνας ή πίνακα |
|
|||||||
|
|
4.6.2 |
Εισαγωγή αριθμημένης λεζάντας σε εικόνα, σχήμα, πίνακα ή φύλλο εργασίας |
|
|||||||
|
|
4.6.3 |
Αυτόματη δημιουργία λεζάντας |
|
|||||||
5. Ειδικά Εργαλεία |
5.1 Συγχώνευση Αλληλογραφίας |
5.1.1 |
Επεξεργασία συγχωνευμένων δεδομένων ή αρχείου προέλευσης δεδομένων |
|
|||||||
|
|
5.1.2 |
Ταξινόμηση δεδομένων ή αρχείου προέλευσης δεδομένων |
|
|||||||
|
|
5.1.3 |
Συγχώνευση ενός εγγράφου, με δεδομένα ή αρχείο προέλευσης δεδομένων, χρησιμοποιώντας δοσμένα κριτήρια |
|
|||||||
|
5.2 Μακροεντολές |
5.2.1 |
Καταγραφή απλής μακροεντολής (π.χ. αλλαγές στη διάταξη της σελίδας) |
|
|||||||
|
|
5.2.2 |
Αντιγραφή μακροεντολής |
|
|||||||
|
|
5.2.3 |
Εκτέλεση μακροεντολής |
|
|||||||