Παραστατικές τέχνες και άλλες τέχνες (TS315)
Άλκηστις Κοντογιάννη
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Παραστατικές τέχνες και άλλες τέχνες
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-202
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Άλκηστις Κοντογιάννη – Καθηγήτρια ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Τάκης Τζαμαργιάς, Τηλέμαχος Μουδατσάκις, Αστέριος Τσιάρας, Πένυ Φυλακτάκη, Δομινίκη Σάνδη, Νίκος Γκόβας, Αγγελική Καθαρίου, Ρέα Καραγεωργίου, Κωστής Σφυρικίδης, Δηώ Καγγελάρη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στη θεωρητική και πρακτική συσχέτιση των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τους τρόπους διασύνδεσης των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων, στη σύνθεση κατάλληλων εργαστηρίων συσχέτισης των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική, ΔΤΕ & Παραστατικές Τέχνες
2. Ασκήσεις & Τεχνικές ΔΤΕ στις παραστατικές και τις άλλες τέχνες
3. Διδακτική της μουσικής,
4. Κουκλοθέατρο
5. Θέατρο Αντικειμένων
6. Αφήγηση παραμυθιού
7. Λαϊκά δρώμενα
8. Θέατρο δρόμου
ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Βιωματικά θεατρικά εργαστήρια, διάλογος, διάλεξη, χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας
ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει με : α) Γραπτές εργασίες β) Προφορικές ή γραπτές εξετάσεις
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Γκανά, Γ. (1998). Δέκα δημιουργικά βήματα για μια σχολική παράσταση και έξι παραστάσεις με παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Καστανιώτης.
Clark, G. (2004). Teaching talented art students: principles and practices. New York, N.Y.: Teachers College Press.
Davies, D. (2011). Philosophy of the performing arts. Chichester, West Sussex ; Malden, MA : Wiley-Blackwell.
Graham, G. (2005). Philosophy of the arts: an introduction to aesthetics. London ; New York : Routledge.
McCarthy, K. F. (2005). A portrait of the visual arts: meeting the challenges of a new era. Santa Monica, CA : RAND Corp.
Royce, A. P. (2004). Anthropology of the performing arts: artistry, virtuosity, and interpretation in a cross-cultural perspective. Walnut Creek, CA: AltaMira Press.
ΛιγότεραΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Παραστατικές τέχνες και άλλες τέχνες
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-202
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Άλκηστις Κοντογιάννη – Καθηγήτρια ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Τάκης Τζαμαργιάς, Τηλέμαχος Μουδατσάκις, Αστέριος Τσιάρας, Πένυ Φυλακτάκη, Δομινίκη Σάνδη, Νίκος Γκόβας, Αγγελική Καθαρίου, Ρέα Καραγεωργίου, Κωστής Σφυρικίδης, Δηώ Καγγελάρη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στη θεωρητική και πρακτική συσχέτιση των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τους τρόπους διασύνδεσης των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων, στη σύνθεση κατάλληλων εργαστηρίων συσχέτισης των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Εφαρμοσμένη Παιδαγωγικ
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Παραστατικές τέχνες και άλλες τέχνες
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-202
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 5 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Άλκηστις Κοντογιάννη – Καθηγήτρια ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Τάκης Τζαμαργιάς, Τηλέμαχος Μουδατσάκις, Αστέριος Τσιάρας, Πένυ Φυλακτάκη, Δομινίκη Σάνδη, Νίκος Γκόβας, Αγγελική Καθαρίου, Ρέα Καραγεωργίου, Κωστής Σφυρικίδης, Δηώ Καγγελάρη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στη θεωρητική και πρακτική συσχέτιση των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τους τρόπους διασύνδεσης των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων, στη σύνθεση κατάλληλων εργαστηρίων συσχέτισης των παραστατικών τεχνών με άλλες τέχνες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Εφαρμοσμένη Παιδαγωγικ