>> Ενημερωτική ενότητα : Σχεδιάστε γραφικές εφαρμογές στην JavaScript - παιγνίδια με το Phaser (click για είσοδο)

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Σχεδιάστε γραφικές εφαρμογές - παιγνίδια με το Phaser

phaser

Το Phaser είναι μια εξαιρετική επιλογή για προγραμματιστές παιχνιδιών που θέλουν να προγραμματίσουν σε διαφορετικές πλατφόρμες χρησιμοποιώντας τις δεξιότητές τους. Είναι το πιο δημοφιλές πλαίσιο παιχνιδιών που βασίζεται σε JavaScript και, επειδή είναι ανοιχτού κώδικα, έχει πολλά πρόσθετα, δείγματα και αποσπάσματα που κοινοποιούνται από την κοινότητα προγραμματιστών.

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Δωρεάν βιβλίο: Infinite Jumper in Phaser 3 (Ενημερώθηκε για την έκδοση Phaser 3.50.)

Link for download : https://ourcade.co/books/infinite-jumper-phaser3/

Απαιτείτε δήλωση email σας και επιβεβαίωση . Στο email που θα σας σταλεί άμεσα περιέχετε το link για να κατεβάσετε το βιβλίο.

 

Το βιβλίο Infinite Jumper in Phaser 3 με σύγχρονη JavaScript ακολουθεί μια προσέγγιση που δεν απαιτεί τη δημιουργία ενός πολύπλοκου περιβάλλοντος ανάπτυξης.

Δεν θα χρειαστεί να εγκαταστήσετε τα Nodejs, NPM ή να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή εντολών. Μην ανησυχείτε για την ανάπτυξη διακομιστών ιστού, πακέτα εφαρμογών, transpilers κ.λπ.

Αντί να παλεύετε με τα εργαλεία ανάπτυξης ιστού, μπορείτε να εστιάσετε στο να μάθετε πώς να φτιάξετε ένα παιχνίδι με το Phaser 3.

Αυτό το δωρεάν βιβλίο μπορεί να σας διδάξει την ανάπτυξη παιχνιδιών στο Phaser 3 με 2 μόνο πράγματα:

  • Το εργαλειό ανάπτυξης Visual Studio Code
  • και τον Browser Google Chrome

Θα χρειαστείτε επίσης σύνδεση στο Διαδίκτυο, αλλά πιθανότατα να το έχετε αυτό αν διαβάζετε αυτό!

Τι θα μάθετε:

Το βιβλίο αποτελείται από 10 κεφάλαια σε 60 σελίδες που θα σας καθοδηγήσουν στη δημιουργία ενός  παιχνιδιού που ονομάζεται Bunny Jump.Θα μάθετε τα βασικά του Phaser 3 όπως:

  • προφόρτωση στοιχείων ενεργειών
  • δημιουργώντας Sprites
  • επέκταση των τύπων Phaser
  • χρησιμοποιώντας Arcade Physics
  • επαναχρησιμοποίηση GameObjects με Ομάδες
  • χρησιμοποιώντας την κάμερα για να ακολουθήσετε τη συσκευή αναπαραγωγής
  • αλλαγή Σκηνών
  • χρησιμοποιώντας Κείμενο για διεπαφή χρήστη
  • ακρόαση για είσοδο πληκτρολογίου
  • αναπαραγωγή ηχητικών εφέ
  • κι αλλα!

Όλα συζητούνται στο βιβλίο από την άποψη της σύγχρονης σύνταξης JavaScript και των βέλτιστων πρακτικών. Αυτό σημαίνει χρήση κλάσεων και διαχωρισμό του κώδικα σε ξεχωριστά αρχεία. Χρησιμοποιείται η σύνταξη της μονάδας εισαγωγής/εξαγωγής για εξαρτήσεις συμπεριλαμβανομένου του Phaser.

Για να το ολοκληρώσουμε, θα σας δείξουμε ακόμη και πώς να αποκτήσετε τη ολοκλήρωση με κώδικα Phaser 3 και το IntelliSense χωρίς να χρησιμοποιείτε TypeScript ή να χρειάζεται να εγκαταστήσετε πακέτα από το NPM.

 

ONLINE ΕΚΜΑΘΗΣΗ: Ξεκινώντας με το Phaser3: https://phaser.io/tutorials/getting-started-phaser3

Επίσης ένα ακόμη free ebook (pdf)

https://gamedevacademy.org/wp-content/uploads/2018/04/How-to-Create-a-Game-with-Phaser-3_v2.pdf