4η Βιομηχανική Επανάσταση και Εκπαίδευση (SEP116) | ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ |
| SOCIAL POLICY COURSE (ERASMUS) - Historical Perspectives (SEP342) | ΕΦΗ ΓΑΖΗ |
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚEΣ (SEP107) | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΚΙΡΗ |
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ) () | ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΑΤΣΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΑ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΧΑΤΖΙΚΟΥ |
| ΆΤΥΠΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΥΠΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (SEP179) | ΠΑΥΛΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ (SEP165) | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΚΙΡΗ |
| Διασφάλιση της Ποιότητας στις Υπηρεσίες Υγείας (ΕΕ (8ο Εξαμηνο)) | ΜΑΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΑ - ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΑΤΣΟΥ |
| Διδακτική Κοινωνικών Επιστημών (SEP167) | ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ |
| ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ (SEP188) | ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΤΣΙΟΥΡΗ |
| ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ (SEP229) | Despoina Karakatsanh |
| Θεωρητικές προσεγγίσεις κοινωνικής πολιτικής (SEP148) | Andreas Feronas |
| ιστορία Κριτικής Παιδαγωγικής Σκέψης (SEP168) | ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ |
| Κοινωνικός Αποκλεισμός και Πολιτικές Κοινωνικής Ενσωμάτωσης (SEP150) | Andreas Feronas |
| ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (SEP190) | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ-ΠΑΥΛΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| Κριτική Παιδαγωγική (SEP117) | ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ |
| ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ (ΕΕ) | ΜΑΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΑ - ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΥ |
| Ο Θεσμός της Σχολικής Αξιολόγησης των Μαθητών: Μίκρο & Μάκρο Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις (SEP 215) | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΚΙΡΗ |
| ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ (SEP214) | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΚΙΡΗ |
| Σχεδιασμός αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας ως θεσμική διαδικασία άσκησης εκπαιδευτικής πολιτικής (SEP 215) | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΚΙΡΗ |
| ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ (Ακαδημαϊκό έτος 2020-2021) (SEP123) | Δρ. Κωνσταντίνος Ι. Πανάγος |
| τεστ (SEP187) | ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ |
|