Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ): Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής (TS295)
Αστέριος Τσιάρας
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-102
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 6 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη - Γιώργος Νικολάου - Δημήτρης Δημητριάδης - Κατερίνα Κωστή - Τζένη Καραβίτη - Πότα Κοταρίνου - Νίκος Τσιώτσος - Έλενα Καϊάφα - Χριστίνα Ζώνιου
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στη θεωρητική και πρακτική συσχέτιση της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση με τις Επιστήμες της Αγωγής.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τους τρόπους χρησιμοποίησης της Δραματικής Τέχνης ως εργαλείο διδακτικής των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων, στη σύνθεση κατάλληλων εργαστηρίων διασύνδεσης της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση με τις Επιστήμες της Αγωγής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Παιδαγωγική της ΔΤΕ & Αναλυτ. Προγράμματα
2. Παιδαγωγική : Μεθοδολογία για εκπαίδευση με κέντρο τον μαθητή τη ΔΤΕ και τις Παραστατικές Τέχνες
3. Διδακτική ΔΤΕ και γνωστικά αντικείμενα στα Αν. Προγράμματα (Λογοτεχνία, Φυσική, Μαθηματικά, Ιστορία κ.α.)
4. Δημιουργική Γραφή
5. Διαπολιτισμική εκπαίδευση/*διά βίου μάθηση
6. Διαχείριση επιθετικότητας - Αντιμετώπιση συγκρούσεων
ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Βιωματικά θεατρικά εργαστήρια, διάλογος, διάλεξη, χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας,
ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει: α) Γραπτές εργασίες β) Προφορικές ή γραπτές εξετάσεις
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Anderson, M. (2012). Masterclass in drama education: transforming teaching and learning. New York, NY: Continuum International Pub. Group.
Hamilton, J. (2002). Drama and learning: a critical review. Geelong, Vic.: Deakin University.
Kempe, A. (2005). Εκπαιδευτικό δράμα και ειδικές ανάγκες : Ένα εγχειρίδιο για δασκάλους σε γενικά και ειδικά σχολεία. Αθήνα: Πατάκης.
Poston-Anderson, B. (2012). Drama: learning connections in primary schools. South Melbourne, Vic. Oxford University Press.
Taylor, P. (2003). The drama classroom action, reflection, transformation. London: RoutledgeFalmer.
ΛιγότεραΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-102
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 6 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη - Γιώργος Νικολάου - Δημήτρης Δημητριάδης - Κατερίνα Κωστή - Τζένη Καραβίτη - Πότα Κοταρίνου - Νίκος Τσιώτσος - Έλενα Καϊάφα - Χριστίνα Ζώνιου
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στη θεωρητική και πρακτική συσχέτιση της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση με τις Επιστήμες της Αγωγής.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τους τρόπους χρησιμοποίησης της Δραματικής Τέχνης ως εργαλείο διδακτικής των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων, στη σύνθεση κατ
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-102
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 6 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη - Γιώργος Νικολάου - Δημήτρης Δημητριάδης - Κατερίνα Κωστή - Τζένη Καραβίτη - Πότα Κοταρίνου - Νίκος Τσιώτσος - Έλενα Καϊάφα - Χριστίνα Ζώνιου
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στη θεωρητική και πρακτική συσχέτιση της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση με τις Επιστήμες της Αγωγής.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τους τρόπους χρησιμοποίησης της Δραματικής Τέχνης ως εργαλείο διδακτικής των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων, στη σύνθεση κατ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -