Παραστατικές τέχνες: Μορφές και είδη (TS312)
Αστέριος Τσιάρας
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Παραστατικές τέχνες: Μορφές και είδη
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-201
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Βασιλική Μπαρμπούση, Καθηγήτρια ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη, Αστέριος Τσιάρας, David Pammenter, Ρέα Γρηγορίου, Francesco Moretti, Μαίρη Καγιαβή, Γιάννης Λεοντάρης, Γιώργος Θεοδώρου, Κωνσταντίνος Ζαμάνης, Αστέριος Τσιάρας, Αντωνία Βασιλάκου, Γιώτης Λάμπρος, Τώνης Λυκουρέσης
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις βασικές μορφές και τα είδη των παραστατικών τεχνών.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τις διαφορές των τεχνικών μεταξύ διαφορετικών παραστατικών τεχνών.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων σε τεχνικές των παραστατικών τεχνών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
- Διδακτική της Υποκριτικής και Σκηνοθεσίας
- Κοινων. Θέατρο - Θέατρο για Εκπαίδευση Ενηλίκων
- Θέατρο καταπιεσμένου, (Φόρουμ, Εικόνας)
- Θέατρο της επινόησης , θέατρο της ανάπτυξης
- Διδακτική Χορού. Το σώμα & ο χώρος. Δημιουργικός χορός & αυτοσχέδιος, Παντομίμα, Χοροθέατρο
- θεατρικά Αντικείμενα, Μάσκες
- Σκηνογραφία, Ενδυματολογία , υλικά, εφαρμογές στην Εκπαίδευση
- Φωτισμός, ηλεκτρονικό σχέδιο
- Τεχνολογία, πολυμέσα, βιντεοτέχνη, εκπαιδ. εφαρμογές
ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Βιωματικά θεατρικά εργαστήρια, διάλογος, διάλεξη, χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας
ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει με: α) Γραπτές εργασίες β) Προφορικές ή γραπτές εξετάσεις
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Δαφιώτη , Α. (2010). Το θέατρο στην εκπαίδευση: θεατρικές παραστάσεις και θεατρικό παιχνίδι. Αθήνα : Διάπλαση.
Γκόβας, Ν. (2004). Το θέατρο και οι παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση: Δημιουργικότητα και μεταμορφώσεις, Πρακτικά της 4ης διεθνούς συνδιάσκεψης για το θέατρο στην εκπαίδευση. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο Εκπαιδευτικών για το Θέατρο για στην Εκπαίδευση.
Hickey-Moody, A. (2013). Youth, arts and education: reassembling subjectivity through affect. London; New York: Routledge.
Κοντογιάννη, Α. (2012). Το αυτοσχέδιο θέατρο στο σχολείο: Προετοιμασία για δραματοποίηση. Αθήνα: Πεδίο.
McCarthy, K. F. (2001). The Performing arts in a new era. Santa Monica, CA: Rand
McCutchen, B. P. (2006). Teaching dance as art in education. Champaign, IL: Human Kinetics.
Shavinina, Larisa V. (2003). The international handbook on innovation. Amsterdam ; London: Pergamon.
ΛιγότεραΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Παραστατικές τέχνες: Μορφές και είδη
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-201
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Βασιλική Μπαρμπούση, Καθηγήτρια ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη, Αστέριος Τσιάρας, David Pammenter, Ρέα Γρηγορίου, Francesco Moretti, Μαίρη Καγιαβή, Γιάννης Λεοντάρης, Γιώργος Θεοδώρου, Κωνσταντίνος Ζαμάνης, Αστέριος Τσιάρας, Αντωνία Βασιλάκου, Γιώτης Λάμπρος, Τώνης Λυκουρέσης
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις βασικές μορφές και τα είδη των παραστατικών τεχνών.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τις διαφορές των τεχνικών μεταξύ διαφορετικών παραστατικών τεχνών.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων σε τεχνικές των παραστατικών τεχνών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
- Διδακτική της Υποκριτικής και Σκηνοθε
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Παραστατικές τέχνες: Μορφές και είδη
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-201
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Βασιλική Μπαρμπούση, Καθηγήτρια ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Άλκηστις Κοντογιάννη, Αστέριος Τσιάρας, David Pammenter, Ρέα Γρηγορίου, Francesco Moretti, Μαίρη Καγιαβή, Γιάννης Λεοντάρης, Γιώργος Θεοδώρου, Κωνσταντίνος Ζαμάνης, Αστέριος Τσιάρας, Αντωνία Βασιλάκου, Γιώτης Λάμπρος, Τώνης Λυκουρέσης
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις βασικές μορφές και τα είδη των παραστατικών τεχνών.
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα κατανοήσει τις διαφορές των τεχνικών μεταξύ διαφορετικών παραστατικών τεχνών.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων σε τεχνικές των παραστατικών τεχνών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
- Διδακτική της Υποκριτικής και Σκηνοθε
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -