Μορφές θεάματος (TS314)
Αστέριος Τσιάρας
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Μορφές θεάματος
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-204
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Σταύρος Τσακίρης, Αλέξανδρος Ψυχούλης, Μάγδα Βίτσου, Κλειώ Φανουράκη, Άλκηστις Κοντογιάννη, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, Μένης Θεοδωρίδης, Άννα Τσίχλη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις μορφές θεάματος σε διάφορους χώρους
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός/ή φοιτητής/τρια θα κατανοήσει τις τεχνικές δημιουργίας θεάματος σε διαφορετικά κοινωνικά πλαίσια.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων σε τεχνικές τεχνικές δημιουργίας θεάματος σε διαφορετικά κοινωνικά πλαίσια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Εναλλακτικές παιδαγωγικές γιορτές παραστατικών τεχνών
2. Γιορτές-εμψυχώσεις για επαγγελματικούς χώρους
3 Παρουσίαση δρώμενων, παραστάσεων, εκθέσεων
ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Διάλεξη, διάλογος, χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας
ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει με: α) Γραπτές εργασίες β) Προφορικές ή γραπτές εξετάσεις
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Bryant, J., & Vorderer, P. (2006). Psychology of entertainment. Mahway, N.J.: Lawrence Erlbaum.
Hughes, H. (2013). Arts, Entertainment and Tourism. Hoboken : Taylor and Francis.
Καρακώστας, Σ. Α. (1993). Θέαμα και παιδί. Σέρρες: Πλαίσιο.
Mackay, D. (2001). The fantasy role-playing game: a new performing art. Jefferson, N.C. ; London : McFarland.
Pecora, N. O. (1998). The business of children's entertainment. New York: Guilford Press.
Vivian, L. (1984). The entertainment industry. Melbourne: AE Press.
ΛιγότεραΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Μορφές θεάματος
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-204
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Σταύρος Τσακίρης, Αλέξανδρος Ψυχούλης, Μάγδα Βίτσου, Κλειώ Φανουράκη, Άλκηστις Κοντογιάννη, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, Μένης Θεοδωρίδης, Άννα Τσίχλη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις μορφές θεάματος σε διάφορους χώρους
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός/ή φοιτητής/τρια θα κατανοήσει τις τεχνικές δημιουργίας θεάματος σε διαφορετικά κοινωνικά πλαίσια.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων σε τεχνικές τεχνικές δημιουργίας θεάματος σε διαφορετικά κοινωνικά πλαίσια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Εναλλακτικές παιδαγωγικές γιορτές παραστατικών τεχνών
2. Γιορτές-εμψυχώσεις για επαγγελμ
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Μορφές θεάματος
ΚΩΔ. Μ/ΤΟΣ: DIE-204
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 4 ECTS
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αστέριος Τσιάρας – Επίκουρος Καθηγητής ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Σταύρος Τσακίρης, Αλέξανδρος Ψυχούλης, Μάγδα Βίτσου, Κλειώ Φανουράκη, Άλκηστις Κοντογιάννη, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, Μένης Θεοδωρίδης, Άννα Τσίχλη
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Ο διδακτικός στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες στις μορφές θεάματος σε διάφορους χώρους
Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος ο μεταπτυχιακός/ή φοιτητής/τρια θα κατανοήσει τις τεχνικές δημιουργίας θεάματος σε διαφορετικά κοινωνικά πλαίσια.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η πρακτική κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, μέσω βιωματικών θεατρικών εργαστηρίων σε τεχνικές τεχνικές δημιουργίας θεάματος σε διαφορετικά κοινωνικά πλαίσια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Εναλλακτικές παιδαγωγικές γιορτές παραστατικών τεχνών
2. Γιορτές-εμψυχώσεις για επαγγελμ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -