ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (SEP120)
ΓΙΟΥΛΗ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΑΚΗ
Το μάθημα αναπτύσσεται σε 13 μαθήματα και σε τρείς ενότητες
Η πρώτη ενότητα περιγράφει το ιστορικό πλαίσιο που οδήγησε στην εισαγωγή πολιτικών για τη διασφάλιση της ποιότητας και τη διαμόρφωση ενιαίας μεθοδολογίας για την αξιολόγηση των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται ο τρόπος αξιολόγησης των ιδρυμάτων. Η ενότητα εισάγει τους φοιτητές στο περιεχόμενο και τη χρήση ευρέως διαδεδομένων εννοιών όπως διασφάλιση και βελτίωση της ποιότητας, πιστοποίηση, έλεγχος, επιθεώρηση κλπ. (Μαθήματα 1-5).
Η δεύτερη ενότητα αναφέρεται στις σχετικές διεθνείς και ευρωπαϊκές πολιτικές και πρακτικές με έμφαση στη φοιτητοκεντρική μάθηση που εισάγεται μέσω της διαδικασίας της Μπολόνια (Μαθήματα 6 – 8).
Το 9 μάθημα αφιερώνεται στην πρόοδο του μαθήματος
Η τρίτη ενότητα εστιάζει στις πρακτικές διασφάλισης και πιστοποίησης της ποιότητας που εφαρμόζονται στην Ελλάδα από το 2005 και στις προβλέψεις του ελληνικού θεσμικού πλαισίου (Μαθήματα 10-11-12-13).
Για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος δείτε το κείμενο Περιγραφή - Αξιολόγηση που έχει αναρτηθεί στα έγγραφα.
ΛιγότεραΤο μάθημα αναπτύσσεται σε 13 μαθήματα και σε τρείς ενότητες
Η πρώτη ενότητα περιγράφει το ιστορικό πλαίσιο που οδήγησε στην εισαγωγή πολιτικών για τη διασφάλιση της ποιότητας και τη διαμόρφωση ενιαίας μεθοδολογίας για την αξιολόγηση των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται ο τρόπος αξιολόγησης των ιδρυμάτων. Η ενότητα εισάγει τους φοιτητές στο περιεχόμενο και τη χρήση ευρέως διαδεδομένων εννοιών όπως διασφάλιση και βελτίωση της ποιότητας, πιστοποίηση, έλεγχος, επιθεώρηση κλπ. (Μαθήματα 1-5).
Η δεύτερη ενότητα αναφέρεται στις σχετικές διεθνείς και ευρωπαϊκές πολιτικές και πρακτικές με έμφαση στη φοιτητοκεντρική μάθηση που εισάγεται μέσω της διαδικασίας της Μπολόνια (Μαθήματα 6 – 8).
Το 9 μάθημα αφιερώνεται στην πρόοδο του μαθήματος
Η τρίτη ενότητα εστιάζει στις πρακτικές διασφάλισης και πιστοποίησης της ποιότητας που εφαρμόζονται στην Ελλάδα από το 2005 και στις προβλέψεις του ελληνικού θεσμικού πλαισίου (Μαθήματα 10-11-12-13).
Για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος δείτε το κ
Το μάθημα αναπτύσσεται σε 13 μαθήματα και σε τρείς ενότητες
Η πρώτη ενότητα περιγράφει το ιστορικό πλαίσιο που οδήγησε στην εισαγωγή πολιτικών για τη διασφάλιση της ποιότητας και τη διαμόρφωση ενιαίας μεθοδολογίας για την αξιολόγηση των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται ο τρόπος αξιολόγησης των ιδρυμάτων. Η ενότητα εισάγει τους φοιτητές στο περιεχόμενο και τη χρήση ευρέως διαδεδομένων εννοιών όπως διασφάλιση και βελτίωση της ποιότητας, πιστοποίηση, έλεγχος, επιθεώρηση κλπ. (Μαθήματα 1-5).
Η δεύτερη ενότητα αναφέρεται στις σχετικές διεθνείς και ευρωπαϊκές πολιτικές και πρακτικές με έμφαση στη φοιτητοκεντρική μάθηση που εισάγεται μέσω της διαδικασίας της Μπολόνια (Μαθήματα 6 – 8).
Το 9 μάθημα αφιερώνεται στην πρόοδο του μαθήματος
Η τρίτη ενότητα εστιάζει στις πρακτικές διασφάλισης και πιστοποίησης της ποιότητας που εφαρμόζονται στην Ελλάδα από το 2005 και στις προβλέψεις του ελληνικού θεσμικού πλαισίου (Μαθήματα 10-11-12-13).
Για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος δείτε το κ