ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ:ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ -1945 (TS154)
Μερτύρη Αντωνία
Ειδικότερα εξετάζονται: ο Ρομαντισμός, ο Ρεαλισμός, ο Ιμπρεσιονισμός και η μετεξέλιξή του σε περισσότερο αυτόνομες εκφραστικές τοποθετήσεις, ο Συμβολισμός και η Art Nouveau στις κατά τόπους εκδοχές της, ο Φοβισμός, ο Γερμανικός Εξπρεσιονισμός («Γέφυρα» και «Γαλάζιος Ιππότης»), ο Κυβισμός, ο Φουτουρισμός, η Ρωσική Πρωτοπορία και ο Κονστρουκτιβισμός, το Dada, το De Stijl, το Bauhaus, η Νέα Αντικειμενικότητα και ο Βερισμός, η Μεταφυσική Ζωγραφική και ο Σουρεαλισμός.
ΛιγότεραΕιδικότερα εξετάζονται: ο Ρομαντισμός, ο Ρεαλισμός, ο Ιμπρεσιονισμός και η μετεξέλιξή του σε περισσότερο αυτόνομες εκφραστικές τοποθετήσεις, ο Συμβολισμός και η Art Nouveau στις κατά τόπους εκδοχές της, ο Φοβισμός, ο Γερμανικός Εξπρεσιονισμός («Γέφυρα» και «Γαλάζιος Ιππότης»), ο Κυβισμός, ο Φουτουρισμός, η Ρωσική Πρωτοπορία και ο Κονστρουκτιβισμός, το Dada, το De Stijl, το Bauhaus, η Νέα Αντικειμενικότητα και ο Βερισμός, η Μεταφυσική Ζωγραφική και ο Σουρεαλισμός.
Ειδικότερα εξετάζονται: ο Ρομαντισμός, ο Ρεαλισμός, ο Ιμπρεσιονισμός και η μετεξέλιξή του σε περισσότερο αυτόνομες εκφραστικές τοποθετήσεις, ο Συμβολισμός και η Art Nouveau στις κατά τόπους εκδοχές της, ο Φοβισμός, ο Γερμανικός Εξπρεσιονισμός («Γέφυρα» και «Γαλάζιος Ιππότης»), ο Κυβισμός, ο Φουτουρισμός, η Ρωσική Πρωτοπορία και ο Κονστρουκτιβισμός, το Dada, το De Stijl, το Bauhaus, η Νέα Αντικειμενικότητα και ο Βερισμός, η Μεταφυσική Ζωγραφική και ο Σουρεαλισμός.