ΕΜΠΟΡΙΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ

Περιγραφή

Το μάθημα αποσκοπεί στο να αναδείξει τις αρχές της εμπορίας και του μάρκετινγκ των τροφίμων και πως αυτές εφαρμόζονται στις επιχειρήσεις. Επιπλέον, παρουσιάζει τις σύγχρονες τάσεις που διέπουν το μάρκετινγκ στις αγορές των τροφίμων αλλά και ποια τα εργαλεία προώθησης τους. Η κατανόηση της φύσης του marketing, της διαδικασίας διαχείρισης του marketing, καθώς και η εξοικείωση με συστήματα πληροφοριών αγοράς και η έρευνα αγοράς αναμένεται να ενισχύσουν τις ικανότητές τους στον τομέα αυτό.

CC - Αναφορά Δημιουργού

Ημερολόγιο