Τεχνικές Προγραμματισμού Υπολογιστών (Θ + Ε) (ECE_Κ150)

ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΖΗΜΑΣ (Θ + Ε) , ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕΦΑΝΗΣ (Ε)

Περιγραφή

Σχεδιασμός μαθήματος - επιμέλεια κειμένων, παρουσίασης  : Πεφάνης Ευάγγελος - μέλος Ε.Τ.Ε.Π

(English description is following)

Ανοίγετε τις ενότητες του μαθήματος πατώντας (click για είσοδο) στην ενότητα που θέλετε.

Το μάθημα αυτό αποτελεί μια πρώτη εισαγωγή στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην κατανόηση από τους φοιτητές της χρησιμότητας των διαφορετικών γλωσσών προγραμματισμού και της φιλοσοφίας που τις διέπει, των βασικών αρχών του προγραμματισμού, καθώς και των διαφορετικών προγραμματιστικών υποδειγμάτων που υπάρχουν και τέλος στην πρακτική ενασχόλησή τους με διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού, ώστε να αποκτήσουν το απαραίτητο υπόβαθρο για τα σχετικά μαθήματα που ακολουθούν στα επόμενα εξάμηνα.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:

  • έχει μία σαφή εικόνα της χρησιμότητας του προγραμματισμού και των ικανοτήτων που θα αναπτύξει ο ίδιος ασχολούμενος με αυτόν.
  • αντιλαμβάνεται τις διαφορετικές κατηγορίες γλωσσών πρ
Περισσότερα  
Περιεχόμενο μαθήματος

Το μάθημα αυτό αποτελεί μια πρώτη εισαγωγή στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην κατανόηση από τους φοιτητές της χρησιμότητας των διαφορετικών γλωσσών προγραμματισμού και της φιλοσοφίας που τις διέπει, των βασικών αρχών του προγραμματισμού, καθώς και των διαφορετικών προγραμματιστικών υποδειγμάτων που υπάρχουν και τέλος στην πρακτική ενασχόλησή τους με διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού, ώστε να αποκτήσουν το απαραίτητο υπόβαθρο για τα σχετικά μαθήματα που ακολουθούν στα επόμενα εξάμηνα.

Μαθησιακοί στόχοι

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:

  • έχει μία σαφή εικόνα της χρησιμότητας του προγραμματισμού και των ικανοτήτων που θα αναπτύξει ο ίδιος ασχολούμενος με αυτόν.
  • αντιλαμβάνεται τις διαφορετικές κατηγορίες γλωσσών προγραμματισμού, τα κριτήρια ταξινόμησής, καθώς και επιλογής χρήσης τους για τη λύση ενός συγκεκριμένου προβλήματος.
  • αναγνωρίζει τα διάφορα προγραμματιστικά υποδείγματα, καθώς και τη δυνατότητα υποστήριξής τους από διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού.
  • κατανοήσει σε βάθος τις βασικές αρχές προγραμματισμού και να δημιουργεί προγράμματα στις γλώσσες προγραμματισμού που διδάσκεται, με στόχο τη λύση κάποιου συγκεκριμένου προβλήματος.
  • χρησιμοποιεί εντολές διακλάδωσης και βρόχους στα προγράμματα που αναπτύσσει.
  • αξιοποιεί με ορθό τρόπο τις μεταβλητές, να αντιλαμβάνεται τη σχέση τους με τη μνήμη του Η/Υ, να αναγνωρίζει την εμβέλειά τους και να χρησιμοποιεί με συνέπεια τους τύπους δεδομένων διαφορετικών γλωσσών προγραμματισμού.
  • δημιουργεί συναρτήσεις όταν προγραμματίζει και να εξοικειωθεί με την έννοια της αντικειμενοστρέφειας και του τρόπου με τον οποίο το υπόδειγμα αυτό εφαρμόζεται σε διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού, ενώ παράλληλα να εξοικειωθεί με τις έννοιες της αφαίρεσης, της κληρονομικότητας, της ενθυλάκωσης, του πολυμορφισμού και της σύνθεσης.
  • αξιοποιεί την top-down σχεδίαση κατά τη διάρκεια που προγραμματίζει και να χρησιμοποιεί ορθά τη δυνατότητα σχολιασμού του κώδικα που συγγράφει.
  • οργανώνει των κώδικα που συγγράφει σε διαφορετικά αρχεία.
  • αντιλαμβάνεται τη μεγάλη χρησιμότητα του ελέγχου στα προγράμματα που δημιουργεί και να είναι σε θέση να συγγράφει και τον αντίστοιχο κώδικά για την αυτοματοποίηση του ελέγχου αυτού.
  • δημιουργεί έγγραφα Παγκόσμιου Ιστού με τη γλώσσα HTML 5 και να τα μορφοποιεί αξιοποιώντας τη CSS3, καθώς και να αναπτύσσει εφαρμογές Παγκόσμιου Ιστού και να τις διαθέτει μέσα από έναν εξυπηρετητή Παγκόσμιου Ιστού.
Διδάσκοντες
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΖΗΜΑΣ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
  

O Δρ. Γιάννης Τζήμας είναι Αναπληρωτης Καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών και διδάκτορας του ιδίου Τμήματος στην περιοχή των Τεχνολογιών Διαδικτύου.

Η ερευνητική του δραστηριότητα εντοπίζεται στις περιοχές των Δικτύων Η/Υ και εφαρμογών τους και των Τεχνολογιών Διαδικτύου, όπου έχει δημοσιεύσει ένα σημαντικό αριθμό άρθρων σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια. Από το 1995 έως σήμερα έχει διατελέσει Τεχνικός Υπεύθυνος του εργαστηρίου Γραφικών, Πολυμέσων και Γεωγραφικών Συστημάτων του Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ παράλληλα από το 1997 έως το 2011 ήταν Τεχνικός Συντονιστής της Ερευνητικής Μονάδας Τεχνολογιών Διαδικτύου και Πολυμέσων του Ερευνητικού Ακαδημαϊκού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών.

Με τις παραπάνω ιδιότητες έχει συμμετάσχει στο συντονισμό και στην υλοποίηση ερευνητικών και αναπτυξιακών έργων από το 1995 έως σήμερα. Τα έργα αυτά έχουν χρηματοδοτηθεί από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους. Τέλος, μέχρι τα μέσα του 2013 ήταν επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου του ΤΕΙ Μεσολογγίου.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Δικτυοκεντρικά Πληροφοριακά Συστήματα
  • Web Engineering
  • Μοντελοποίηση Εφαρμογών Παγκόσμιου Ιστού
  • Εξόρυξη Γνώσης στον Παγκόσμιο Ιστό
  • Συνεργατικές Εφαρμογές στον Παγκόσμιο Ιστό (Intranets/Extranets)
  • Ανάλυση Απόδοσης στον Παγκόσμιο Ιστό
  • Βιοπληροφορική
  • Σχεδιασμός Διαδραστικών Συστημάτων & Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Υπολογιστή
Διδάσκοντες

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕΦΑΝΗΣ

Μέλος Ε.Τ.Ε.Π

Ο Πεφάνης Ευάγγελος γεννήθηκε το 1964.

Διορίστηκε ως μέλος Ε.Τ.Π στο πρώην ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ το έτος 2003.
Σήμερα είναι μόνιμο μέλος Ειδικού Τεχνικού – Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π) του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Εκπαίδευση.

Πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε του τμήματος Ηλεκτρολογίας της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του Τ.Ε.Ι Πάτρας (1986)

Ολοκλήρωσε ένα κύκλο σπουδών στο Τμήμα Μηχανολογίας του Τ.Ε.Ι Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Συστήματα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας – Μsc RENEWABLE ENERGY SYSTEMS (RES)» (30 μονάδες ECTS) κατά το Ακαδημαϊκό έτος 2013-2014.

Παρακολούθησε τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα  εξειδίκευσης – επιμόρφωσης του τομέα Πληροφορικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. (Ε.Κ.Π.Α) κατά τα Ακαδημαϊκά έτη 2015-2018.

  1. «Statistics analytics and data mining» 
  2. «Προγραμματιστής με την γλώσσα C++» 
  3. «Προγραμματισμός με την γλώσσα Java» 
  4. «Data Science with Python»
  5. και κατοχύρωσε σύνολο Πιστωτικών Μονάδων ECVET (European Credit System for Vocational Education and Training) : 31,51

Παρακολούθησε επίσης τα παρακάτω προγράμματα επιμόρφωσης του (Ε.Κ.Π.Α) κατά τα Ακαδημαϊκά έτη 2015-2018 , από τις περιοχές της Παιδαγωγικής της Οικονομίας και της Φιλοσοφίας.

  1. «Διαπαιδαγώγηση στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία» 
  2. «Αναπτυξιακά Θέματα της Ελληνικής Οικονομίας έως το 2020»
  3. «Ηθική Σκέψη και Πράξη» 

Εκπαιδευτικό Έργο.

Στο πρώην Τ.Ε.Ι. Πάτρας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Λογιστικής. (ως εργαστηριακός συνεργάτης επί συμβάσεως με το ίδρυμα)

-Διδασκαλία των Εργαστηριακών Μαθημάτων του τμήματος Λογιστικής ΤΕΙ Πάτρας «Αυτοματισμός Γραφείου» β΄ εξαμήνου και «Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων» του γ΄ εξαμήνου σπουδών.

-Διάθεση και εποπτεία πτυχιακών εργασιών σε ομάδες φοιτητών του τμήματος.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 9 διδακτικά εξάμηνα από 09/2003 – 06/2008 , 5 ώρες εβδομαδιαίως.

Στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Σχολή Μηχανικών – Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.

Από ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 έως σήμερα:

-Διδασκαλία του εργαστηριακού μαθήματος «Τεχνικές Προγραμματισμού Υπολογιστών» του α΄ εξαμήνου σπουδών.

-Διδασκαλία του εργαστηριακού μαθήματος «Διαδικασιακός Προγραμματισμός» β’ εξαμήνου σπουδών.

-Διδασκαλία του εργαστηριακού μαθήματος "Αντικειμενοστραφής σχεδίαση και προγραμματισμός" δ' εξαμήνου σπουδών

Ερευνητικό ‘Έργο.

Ανέλαβε και υλοποίησε την εκτέλεση  συγκεκριμένου έργου, εξυπηρέτησης και υποστήριξης του προγράμματος ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙ ,του μέτρου 2.2, κατηγορία πράξης 2.2.3.ζ, με τίτλο ‘Αρχιμήδης ΙΙ – Ενίσχυση Ερευνητικών Ομάδων του Τ.Ε.Ι Πάτρας’ με αντικείμενο την «Κατασκευή Βάσης Δεδομένων – Εφαρμογή μεθόδων εξόρυξης γνώσης στην πρόβλεψη πτωχεύσεων επιχειρήσεων» σε χρονικό διάστημα 20 μηνών από 1/5/2005 έως 31/12/2006 βάση της συμβάσεως με το ίδρυμα.

Συμμετοχή στο ερευνητικό έργο inPoint (από Αύγουστο 2020 έως σήμερα).

Το έργο inPOINT θα αναπτύξει μια πρωτότυπη διαδικτυακή πλατφόρμα για την υποστήριξη και ενίσχυση δράσεων Ανοιχτής Καινοτομίας σε επιχειρήσεις με υψηλό βαθμό ολοκλήρωσης. Βασικός στόχος του έργου είναι η δημιουργία μιας φιλικής, λειτουργικής και βιώσιμης λύσης που θα υποστηρίζει πλήρως τις διαδικασίες συλλογής, διάχυσης, οργάνωσης, σύνθεσης και αξιοποίησης της γνώσης που προέρχεται τόσο από το εσωτερικό όσο και από το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης. Η προτεινόμενη λύση καλύπτει ανάγκες κατά μήκος της συνολικής αλυσίδας παραγωγής αξίας και της συνολικής διαδικασίας ανάπτυξης καινοτομίας σε μια επιχείρηση.

http://disyd-lab.ece.uop.gr/
https://inpoint-project.eu/

Επαγγελματική Εμπειρία.

35ετής εμπειρία στην τεχνική υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής και ανάπτυξης λογισμικού στον ιδιωτικό τομέα , την βιομηχανία και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα.

  • Τεχνητή Νοημοσύνη.
  • Εξόρυξη Γνώσης και Μηχανική Μάθηση.
  • Συστήματα Διαχείρισης Μεγάλων Δεδομένων.

Ενότητες

Διδάσκων: 

Γιάννης Τζήμας, Καθηγητής

 

Οι διαλέξεις του θεωρητικού μέρους του μαθήματος θα πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα και ώρα 1:00 μ.μ. έως 3:00 μ.μ. στο Μ. Αμφιθέατρο.

 

 

Οι διαλέξεις είναι προσβάσιμες εντός της ενότητας...

Διδάσκοντες: 

 

  • Γιάννης Τζήμας ,  Καθηγητής
  • Ευάγγελος Πεφάνης , Μέλος Ε.Τ.Ε.Π

 

Οι διαλέξεις του εργαστηριακού μέρους του μαθήματος θα πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα και ώρα 3:00 μ.μ. έως 4:00 μ.μ. στο Μ. Αμφιθέατρο για όλους τους φοιτητές των ομάδων Α1 - A12 (νέοι φοιτητές) και της ομάδας Β (παλαιοί φοιτητές)

Μόνο οι νέοι φοιτητές των ομάδων Α1 - Α12 θα παρακολουθούν επιπλέον και το εργαστηριακό μάθημα στο υπολογιστικό κέντρο Η1.01 βάση του προγράμματος που αναφέρεται εντός της ενότητας

Η αναλυτική ενημέρωση για τις ομάδες και το εργαστηριακό μάθημα γενικότερα είναι προσβάσιμη εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Γλώσσα οπτικού (Visual) προγραμματισμού Scratch.

Το Scratch είναι μια καινούργια γλώσσα προγραμματισμού στην οποία δε χρειάζεται να πληκτρολογήσεις ούτε μια γραμμή κώδικα για να γράψεις ένα πρόγραμμα. Σχεδιάστηκε για να είναι διασκεδαστικό, εκπαιδευτικό και εύκολο στη διδασκαλία του προγραμματισμού. Έχει εργαλεία για τη δημιουργία αλληλεπιδραστικών ιστοριών, παιχνιδιών, προσομοιώσεων, παρουσιάσεων, κινούμενης εικόνας και πολλών άλλων προγραμμάτων.

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Το κλασσικό παιγνίδι της γενιάς μας  "Space Invaders" με to scratch 3

Space Invaders - Στιγμιότυπο κώδικα παιγνιδιού.

Με το Scratch μπορούμε να προγραμματίσουμε σχεδόν τα πάντα. Οι δυνατοτητές του είναι τεράστιες. Ενα παράδειγμα είναι η δημιουργία του παρακάτω κλασσικού και πρωτότυπου παιγνιδιού.

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού - καλύτερες γλώσσες για εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης - AI και Μηχανικής Μάθησης - ML.

Ο κόσμος μας αλλάζει...(video)

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Γλώσσα προγραμματισμού JavaScript.

javascript

Η JavaScript® (συντομογραφία JS) είναι μια αντικειμενοστρεφής, ελαφριά γλώσσα προγραμματισμού που δεν χρειάζεται μεταγλώτισση (compilation), με πρώτης κατηγορίας λειτουργίες. Ενώ είναι κυρίως γνωστή ως γλώσσα σενάριου (scripting language) για ιστοσελίδες, ωστόσο χρησιμοποιείται σε πολλά περιβάλλοντα χωρίς την χρήση προγράμματος περιήγησης (browser) όπως node.js ή Apache CouchDB. Πρόκειται για μια πρωτότυπη , πολλαπλών παραδείγματων scripting γλώσσα προγραμματισμού που είναι δυναμική, και υποστηρίζει αντικειμενοστρεφή, επιβλητικό, και λειτουργικό στυλ του προγραμματισμού. 

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Σχεδιάστε γραφικές εφαρμογές - παιγνίδια με το Phaser

phaser

Το Phaser είναι μια εξαιρετική επιλογή για προγραμματιστές παιχνιδιών που θέλουν να προγραμματίσουν σε διαφορετικές πλατφόρμες χρησιμοποιώντας τις δεξιότητές τους. Είναι το πιο δημοφιλές πλαίσιο παιχνιδιών που βασίζεται σε JavaScript και, επειδή είναι ανοιχτού κώδικα, έχει πολλά πρόσθετα, δείγματα και αποσπάσματα που κοινοποιούνται από την κοινότητα προγραμματιστών.

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Γλώσσα προγραμματισμού Python.

 

 

 

 

Η Python είναι μία από τις πιο δημοφιλείς σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού. Είναι κατάλληλη για την επίλυση διαφόρων εργασιών και προσφέρει τις ίδιες δυνατότητες με άλλες γλώσσες προγραμματισμού: δυναμισμό, υποστήριξη για OOP (αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό) και cross-platform. Η ανάπτυξη της Python ξεκίνησε από τον Guido Van Rossum στα μέσα της δεκαετίας του '90, έχει πετύχει να αναπτυχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και να προσελκύει καθημερινά όλο και ποιό πολλούς προγραμματιστές που χρησιμοποιούν την Python για την υλοποίηση των έργων τους.

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

PANDA3D - The Open Source Framework for 3D Rendering and Games with Python.

Το Panda3D είναι μια Open Source 3D μηχανή γραφικών που προγραμματίζεται με την χρήση της γλώσσας Python, είναι μια βιβλιοθήκη υπορουτίνων για απόδοση 3D γραφικών και ανάπτυξη παιχνιδιών. Ο πυρήνας της 3d-engine είναι φτιαγμένος με  C ++ και περιέχει ένα σύνολο συνδέσεων Python. Η ανάπτυξη παιχνιδιών με το Panda3D αποτελείται συνήθως από τη σύνταξη ενός προγράμματος Python ή C ++ που ελέγχει τη βιβλιοθήκη Panda3D.

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Python Spyder IDE.

Τι είναι το Python Spyder IDE και πώς να το χρησιμοποιήσετε.

Είναι πάντα απαραίτητο να έχουμε διαδραστικά περιβάλλοντα για τη δημιουργία εφαρμογών λογισμικού και αυτό το γεγονός γίνεται πολύ σημαντικό όταν εργάζόμαστε στους τομείς της Επιστήμης Δεδομένων, της μηχανικής και της επιστημονικής έρευνας. 

Το Python Spyder IDE δημιουργήθηκε για τον ίδιο σκοπό. Σε αυτή την ενότητα , θα μάθετε πώς να εγκαταστήσετε και να χρησιμοποιήσετε το Spyder ή Scientific Python and Development IDE.

First steps with Spyder (video)

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

Εισαγωγή στις HTML5 και CSS3.

Σε αυτή την ενότητα περιέχονται αναφορές-υπερσύνδεσμοι σε σχέση με την δόμηση περιεχομένου με στοιχεία HTML καθώς και στην μορφοποίηση σελίδων με κώδικα CSS.

file.php?course=ECE101&id=69

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

Επιμέλεια ενότητας : Πεφάνης Ευάγγελος - Ε.Τ.Ε.Π

ΤΙΟΒΕ Index - Δημοτικότητα γλωσσών προγραμματισμού τον τρέχοντα μήνα.

Ο δείκτης κοινότητας προγραμματισμού TIOBE είναι ένα μέτρο δημοτικότητας των γλωσσών προγραμματισμού , που δημιουργήθηκε και συντηρήθηκε από την εταιρεία TIOBE με έδρα το Αϊντχόβεν της Ολλανδίας .

Η TIOBE είναι μια εταιρεία που δημοσιεύει μηνιαία δεδομένα σχετικά με τη δημοτικότητα των γλωσσών προγραμματισμού. Η εταιρεία δημοσιεύει το δείκτη TIOBE (TIOBE index), που βασίζεται στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων από διάφορες πηγές στο διαδίκτυο, όπως Google, Yahoo!, Bing και Wikipedia.

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

pef_3-scaled.jpg

Το βίντεο του σεμιναρίου έχει αναρτηθεί στο κανάλι του τμήματος στο YouTube και είναι διαθέσιμο εδώ 

Όλο το υλικό του σεμιναρίου download από εδώ

Η συνέχεια εντός της ενότητας...

seminario_4_22.png

Τίτλος : Ενιαίο περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών Python σε Pseudo Cluster με την χρήση των τεχνολογιών WSL2, Hadoop, Yarn - Spark.

7/5/2022 Διαδικτυακό Σεμινάριο

Εισηγητής : Πεφάνης Ευάγγελος μέλος Ε.Τ.Ε.Π

Το βίντεο του σεμιναρίου έχει αναρτηθεί στο κανάλι του τμήματος στο YouTube και είναι διαθέσιμο εδώ 

Όλο το υλικό του σεμιναρίου download από εδώ

Πληροφορίες εντός της ενότητας...

 

Ένα χρήσιμο βοήθημα για τους φοιτητές και το ακαδημαϊκό προσωπικό του Τμήματος ΗΜΜΥ που μπορεί να δώσει έναυσμα για ενασχόληση και έρευνα στα αντικείμενα της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης, αποτέλεσε το webinar “Τεχνητή Νοημοσύνη – Βαθιά Μηχανική Μάθηση – Δημιουργία Ολοκληρωμένων Εφαρμογών”, που διοργανώθηκε το Σάββατο 6 Μαΐου από τον κ. Ευάγγελο Πεφάνη, μέλος ΕΤΕΠ του Τμήματος.

Στο webinar παρουσιάσθηκαν, τόσο θεωρητικά όσο και με πρακτική εφαρμογή και εκτέλεση, πλήθος εννοιών και μεθόδων σχετικών με την τεχνητή νοημοσύνη, τη μηχανική μάθηση και τα νευρωνικά δίκτυα, συμπεριλαμβάνοντας ζητήματα αξιολόγησης μοντέλων, προκλήσεις και ηθικά ζητήματα στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς και εκτιμήσεις για το μέλλον του κλάδου.

Για την εκτέλεση πειραμάτων στο πλαίσιο του σεμιναρίου χρησιμοποιήθηκαν κώδικες οι οποίοι, μαζί με το εγχειρίδιο του σεμιναρίου είναι διαθέσιμοι προς όλους τους φοιτητές και φοιτήτριες εδώ, ενώ το πλήρες βίντεο του webinar βρίσκεται αναρτημένο στο κανάλι YouTube του Τμήματος εδώ.

Οδηγίες Εγκατάστασης Microsoft Teamsteams

Για να εγκαταστήσετε το λογισμικό Microsoft Teams και να εξοικειωθείτε  μαζί του ακολουθήστε τις οδηγίες εδώ

 

Η συνέχεια εντός της ενότητας...